Bayilerden nasıl ödeme alabilirim

Bayilerden nasıl ödeme alabilirim özellikle bayisi ve alt bayisi olan firmaların en büyük soru ve sorunlarından bir tanesidir. Çünkü bayilere ürün gönderildikten sonra tahsilat aşamasında bir çok problem ile karşı karşıya kalınmaktadır. Şimdi biraz bu problemlerden bahsedelim ve ardından teknolojinin getirmiş olduğu yenilikler sayesinde bu problemlerden nasıl kurtulabileceğinizi anlatalım.

bayilerden-odeme-alma-sorunuBayilerden Ödeme Alınırken Yaşanan Sorunlar

– Havale ve EfT ile ödeme yapıldığı zaman banka hesaplarının tek tek kontrol edilmesi gerekir.

– Yapılan Havale ve EFT’ler yanlış hesaplara gönderilebilmektedir.

– Yapılan ödemenin iptali yapılmaya çalışıldığında saatlerce bankalar ile uğraşılabilmektedir.

– Bayiler tarafından yazılan çek ve senetler karşılıksız çıkabilmektedir.

– Mail order ile ödeme alınıyorsa evrakların saklanması ve aynı zamanda karşı taraftan imzalı bilgilerin alınması gerekir.

– Tahsildarcılar kredi kartı ile ödeme alacakları zaman fiziksel pos taşımak zorundadırlar.

– Ödeme alabilmek için bayinin bulunduğu yere kadar gidilmesi gerekmektedir.

– Alınan her ödemenin el ile işlenmesine aşırı iş gücü ve zaman harcanmaktadır.

– Türkiye’de bulunan bütün banka sanal posları ile birlikte istediğiniz online ödeme sisteminin (İpara, Payu, Paynet, Paypal vb..) entegrasyonunu ödeme sayfanıza sağlayabilirsiniz.

Yukarıda anlatılan problemler firmaların yaşamış oldukları sorunlardan sadece bir kaç tanesidir. Bayisi ve alt bayisi olan firmaların yaşamış oldukları bütün bu problemleri ortadan kaldıran ve şu anda aktif olarak 1000’in üzerinde firma tarafından kullanılmakta olan online tahsilat sistemleri geliştirilmiştir. Elektronik tahsilat yani kısa adı ile e-tahsilat sistemleri olarak bu sistemler sayesinde firmalar nakit akışlarını en ideal şekilde düzenleyebilmektedirler.

E-tahsilat Sistemleri Nedir

E-tahsilat sistemleri bayi, alt bayi ve son kullanıcıdan kredi kartları ile ödeme alınabilmesini sağlayan ve aynı zamanda alınan bu ödemenin anlık ve otomatik bir şekilde muhasebe programlarına işlenmesini sağlayan bir yazılım sistemdir. Firma için özel bir tahsilat sayfası açılır. Ödeme yapacak olan bayi, alt bayi ya da son kullanıcı bu sayfaya kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapar. Ardından ödeyeceği tutarı yazarak ya da ödeme kalemini seçerek ana firmaya olan borcunu internet üzerinden öder. E-tahsilat sistemini kullanan firmaların bir kısmına göz atmak isterseniz eğer https://www.e-tahsilat.com.tr/referanslarimiz sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

firma-bayi-odeme-sistemi

Bayilerden nasıl ödeme alabilirim

E-tahsilat sayfanızın yanında firma yetkililerine özel bir de yönetim sayfası açılmaktadır. Yönetim sayfası özelliklerinden birazdan bahsedilecektir. Bu sayfa aracılığı ile istenildiği kadar bayi sisteme tanımlanabilmektedir. Bayiler kendilerine tanımlanan bayi kodu ve şifreleri ile sisteminize giriş yaparlar. Ardından ödeme yapılacak tutarı istenen yere girerek ve kredi kart bilgileri ile sizlere ödemelerini tamamlarlar. Dilerlerse son kullanıcıdan da mağazalarında ödeme alabilmektedirler. Yapılan her ödemenin yönetici panelinizde kaydı tutulmaktadır. Ve ödeme yapıldığı anda her iki tarafa da mail gönderimi yapılmaktadır. Ödeme hakkında detaylı bilgi içerir bu mail.

Yöneticiler, bayiler, son kullanıcılar yapılan ödemelerin extrelerine kullanıcı panelleri aracılığı ile ulaşabilmektedirler. Yöneticiler yapılan her ödemenin takibini yapabildikleri gibi geçmişe dayalı bütün ödemeler de anında ulaşabilmektedirler. Hangi bayiden ne kadar ödeme alınmış, hangi banka sanal pos hesabına ne kadar ödeme yapılmış, yapılan ödemelerin detayları hakkında bütün ödemeleri yönetici takip edebilmektedir.

E-tahsilat Sistemlerinin Genel Özellikleri

– Kredi kartlarından tek çekim ve taksitli ödeme alınabilmektedir.

– Bayilere sanal posunuzu kullandırabilir ve komisyon oranlarınızı çalışmalarına göre belirleyebilirsiniz.

– Bayileriniz cep telefonları aracılığı ile ödeme yapabilir.

– Email ve SMS gönderimi yapılarak tahsilat yapılabilmektedir.

– Muhasebe /ERP programları ile entegre bir şekilde çalışabildiği için yapılan her ödemenin işlenmesi otomatik olarak yapılır.

– Üyeliksiz tahsilat yapabilirsiniz.

– Sistem üzerinden yapılan ödemelerin online olarak iptal ve iade işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

– 3D Secure ile ödeme alabilirsiniz.

– Periyodik ödeme almanız gereken üyeleriniz mevcut ise onlardan tekrarlı tahsilat yapabilirsiniz.

E-tahsilat sistemleri hakkında daha detaylı bilgi sahibi olabilmek için https://www.e-tahsilat.com.tr/demo-talebi adresini ziyaret edebilirsiniz. Netahsilat e-tahsilat sistemini ücretsiz test etmek isterseniz sağ kısımda bulunan detaylı bilgi talebi butonuna tıklayarak sizlerden istenen bilgileri gönderebilirsiniz.

YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ

Yorumunuz 24 saat içerisinde incelenmektedir.

2 Yorum

  • Egemen
    3 Ağustos 2015, 17:57 CEVAPLA

    Şu anda kurumsal bir firmanın muhasebe departmanının başındayım. Bayi alt bayi yapımız bulunmakta. Biz baylerimizden bayilerimizde alt bayilerinden tahsilat yaparken bu sistemi kullanabilirler mi ?

    • admin@Egemen
      3 Ağustos 2015, 17:59 CEVAPLA

      Merhaba Egemen Bey;
      Netahsilat e-tahsilat bayi tahsilat sistemin bayi/alt bayi zincir tahsilat sistemi mevcuttur. Sizler hem bayilerinizden hem de alt bayilerinizden tahsilat yapabilirsiniz. Aynı zamanda bayileriniz de hem alt bayilerinden hem de müşterilerinden online kredi kartı tahsilatı yapabilmektedirler.
      Selamlar.

ÜCRETSİZ BİLGİ TALEBİ

E-tahsilat uzmanlarımızın sizi aramasını isterseniz

BİLGİ TALEBİ
SON YAZILAR

© Copyright 2016 E-tahsilat bir Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. markasıdır.