Firmalar bayilerinden nasıl ödeme toplar

Firmalar artık klasik tahsilat işlemlerini bir kenara bırakıp e-tahsilat sistemlerini kullanmaya başlıyor. Bu sayede bayilerden ve onların müşterilerinden yapılacak olan tahsilatlarda yaşamış oldukları bütün sorunların önüne geçiyor. Tamamen teknoloji odaklı kurulmuş olan bu sistemler sayesinde firma adına açılmış özel bir ödeme sitesi üzerinden hem bayiler hem de onlara ürün satın almaya gelen müşteriler kredi kartları ile tek çekim ya da taksitli olarak ödemelerini gerçekleştiriyor.

Yönetim paneli üzerine odaklı online ödeme sistemi

Sistem özel bir ödeme sayfası ve bu sayfanın yönetilebildiği özel bir yönetim paneli üzerine odaklı. Firmanın bankalara başvuru yaparak aldığı sanal pos kurulumları ileri derece güvenlik önlemleri alınarak ödeme sayfasına entegre ediliyor. Yönetim panelleri sayesinde yapılan her ödemenin anlık olarak kayıtları tutulabiliyor ve aynı zamanda istenildiği anda işlem raporları çıkartılabiliyor. Muhasebe programları ile yapılan entegrasyonlar sayesinde de faturalandırma işlemleri sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilebiliyor.

bayi ödeme alma sistemi

Firma özel yetkilendirmeler yapabiliyor

Firma yöneticisi bu sistemde ana yetkili. Bayilerine özel olarak ödeme kanalları açabiliyor. Yetkilendirmeleri ise yönetim paneli aracılığı ile kendisi belirliyor. Bayiler mağazalarına gelen müşterilerinden bu online ödeme sistemini kullanarak kredi kartları ile ödeme alabiliyor. Bu sayede her bayinin ayrı ayrı fiziksel pos kullanma zorunluluğu ortadan kalkıyor. Ve aynı zamanda ödeme alınan hiç bir işlemle ilgili herhangi bir hata yaşanmıyor. Müşteriler kredi kartları ile ödeme yaptığı anda hem firma yöneticisine, hem bayiye hem de ödeme yapan müşteriye alınan ürün ve yapılan ödeme ile ilgili bilgilendirme mesajı gönderiliyor.

Referansların incelenmesi

Şu anda Türkiye’de bu sistemi 1000’in üzerinde firma kullanıyor. Bu sistemi kullanan firmalar bayilerinden ödemelerini toplarken hiç bir zorlukla karşılaşmıyor çünkü sistem onların adına tahsilat yapıyor. Firma yöneticisi, bayiler ya da müşteriler internete bağlanabilen cep telefonları ya da tablet bilgisayarları üzerinden de bu sistemin takibini gerçekleştirerek ödeme ya da tahsilat yapabiliyor. Hemen üst kısımda bulunan referanslarımız sayfasına giriş yaparsanız e-tahsilat sistemlerini kullanan kurumsal firmalara ulaşabilirsiniz.

Referanslarımızda bulunan frmaların herhangi bir tanesinin ödeme sayfasına giriş yaptığınız taktirde ( https://baymak.tahsilat.com.tr/http://2a-ticaret.com/ gibi) karşınıza kullanıcı girişinin yapılabileceği bir alan geliyor. Buradan sizler yönetici olarak, bayileriniz yetkili olarak ve müşterileriniz de ödeme yapabilmek için giriş yapabiliyor. Sisteme anasayfa üzerinden kayıt yapılabiliyor. Örnek olarak bir müşteriniz bir bayinizden 100 TL değerinde bir ürün satın alacak. Bayi aracılığı ile ya da kendisi üye olarak sisteme giriş yapıyor. Ödeyeceği tutarı yazıyor ki bu tutarı sizler direk olarak tanımlayabilirsiniz. Ardından istemiş olduğunuz bilgileri yazarak kredi kart bilgilerini giriyor ve ödemesini tamamlıyor. İşlem bu kadar kısa sürüyor. Arka planda saniyeler içerisinde çalışan sistem sayesinde alınan ödeme sizlerin sanal pos hesabına aktarılıyor. Yapılan ödeme ile ilgili detaylar ise yönetim panelinizde bulunan üyelik işlemleri alanına aktarılıyor.

E-tahsilat sistemlerini daha yakından tanımak ve online inceleme yapabilmek için detaylı bilgi talebinde bulunabilirsiniz.

YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ

Yorumunuz 24 saat içerisinde incelenmektedir.


© Copyright 2016 E-tahsilat bir Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. markasıdır.