SANAL POS ENTEGRASYONU
  • 1171
  • 0

SANAL POS ENTEGRASYONU

Türkiye’nin online tahsilat sistemi E-tahsilat yazılım paketleri kullanılarak, Türkiye’de bulunan 19 bankanın hazır sanal pos entegrasyonu sorunsuz bir şekilde yapılabilmektedir. Bankalardan sanal pos alarak online tahsilat yapmak isteyen işletmeler isterlerse E-tahsilat sisteminin arayüzünü kullanarak, isterlerse de kendi sitelerinde sadece E-tahsilat sanal pos servislerini kullanarak sanal poslarının sorunsuz, sıkıntısız ve kesintisiz bir şekilde çalışmasını sağlayabilmektedirler. Sanal pos entegrasyonları hakkında daha detaylı bilgi vermeden önce dilerseniz sanal pos nedir ve sanal pos nasıl alınır biraz bilgi paylaşımı yapalım.

Sanal pos nedir 

Sanal pos bir diğer adı ile VPOS (Virtual Point of Sale), internette kredi kartlarından ödeme alabilmek için geliştirilmiş bir yazılım sistemidir. Bankalara başvuru yapılarak alınan sanal poslar internette satış ya da internette tahsilat aşamalarında kullanılmaktadırlar. Sanal pos kurulumu yapıldıktan sonra sitede yapılan ödemeler direk olarak işletme sahibinin hesabına aktarılmaktadır. Sanal pos kurulumu yapılan e-tahsilat ya da e-ticaret sitelerine giriş yapan internet kullanıcıları kredi kartları ile ürün alabilmekte ya da online ödeme yapabilmektedirler. İşletme ve firmaların internet üzerinden kredi kartı ile satış ya da kredi kartı ile tahsilat yapabilmeleri için sanal pos sahibi olmaları gerekmektedir. Sanal poslar bankalara başvuru yapılarak alınabilmekte, başvuru yapılmadan önce bankaların istemiş olduğu güvenli alt yapının kurulması gereklidir. Aksi taktirde bankalar tarafından sanal pos başvuruları kabul edilmez.

Sanal pos alabilmek için neler gereklidir

Bankalara başvuru yapmadan önce sanal pos alabilmek için hangi şartların yerine getirilmesi gerektiğine dair detaylı bilgiler hemen aşağıda paylaşılmıştır.

1. Şirket sahibi olunması gerekir. Şirketinizin statüsü fark etmez. Şahıs, limited ve anonim şirket sahipleri sanal pos başvurusu yapabilirler.

2. Şirketinize ait online ödeme alabildiğiniz bir internet sitesi (e-tahsilat ya da e-ticaret sitesi) olması gerekir. Bu siteye erişim sorunsuzca yapılabilmelidir. İnternet sitenizde bulunan ödeme adımları sorunsuzca çalışmalıdır.

3. Sahip olunan internet sayfası güvenli alışveriş ortamının sağlanabilmesi amacı ile 128bit ya da 256bit SSL şifreleme sistemleri ile koruma altına alınmış olmalıdır.

4. Sahip olunan internet sitesinin ödeme sayfasında kredi kartı ile ödeme seçeneği ve/veya seçenekleri olmalıdır.

5. Ödeme yapılacak olan bankada, sanal pos başvurusu yapılacak olan bankanın logolarının bulunması gerekir.

6. Garanti, iletişim ve adres bilgileri, iptal & iade koşulları, gizlilik taahhüdü, güvenlik politikası ve ürün ya da hizmet teslimine dair bütün detaylı bilgilerin internet sitenizde açılacak olan sayfalarda yer alması gerekir.

Yukarıda listelenmiş olan 6 koşulu sağlıyorsanız eğer sizlerde bankalara sanal pos başvurusu yapabilir ve internetten online kredi kartlarına satış ya da internetten tahsilat yapabilirsiniz. Kısaca özetlemek gerekir ise; sanal pos başvurusu yapabilmek için güvenlik önlemlerinin alındığı alt yapınızın hazır olması, şirket sahibi olunması, internet sitesinde istenen bilgilerin yer alması, kredi kartı ile ödeme sayfalarının sorunsuzca çalışması gerekmektedir.

Sanal Pos Entegrasyonu

Netahsilat e-tahsilat sistemleri Türkiye ‘de sanal pos hizmeti veren 19 bankanın sanal pos entegrasyonunu hazır olarak sunmaktadır. İşletmeler Netahsilat sistemini müşteri ara yüzleri, yönetim paneli ve sanal pos entegrasyonlarıyla birlikte bütünleşik olarak kullanabilecekleri gibi dilerlerse kendi ara yüzlerini kendileri oluşturup Netahsilat ‘ın sadece sanal pos servislerini kullanabilirler. Netahsilat bu şekilde işletmelere tek entegrasyonla 19 bankaya entegre olabilme imkanı sağlamaktadır.

Neden E-tahsilat Sistemleri

Sanal pos entegrasyonu yapıldıktan sonra online kredi kartlarından ödeme alınmaya başlanır. İşletmenizin büyüklüğüne göre yapılan işlem sayısı ve alınan ödemelerde oldukça fazla olabilmektedir. Bu sebeple kesinlikle kurulan sanal poslar sorunsuz ve kesintisiz bir şekilde çalışmalıdır. Yaşanılan en ufak bir sorunda dahi ödeme alınamaz ve bu sebepten dolayı ödemelerde aksaklıklar yaşanabilir. Netahsilat e-tahsilat sistemlerinin tercih edilmelerinin en büyük sebebi sanal pos entegrasyonu yapıldıktan sonra sorunsuz ve kesintisiz bir şekilde çalışmasıdır. Bununla birlikte bankalarda yapılan en ufak bir güncelleme dahi otomatik olarak AR-GE ekibi tarafından sisteme entegre edilmektedir. Bu sayede hiç bir kesinti yaşanmadan ödeme almaya devam edilebilmektedir. Türkiye’de bulunan 19 bankanın sanal pos entegrasyonu bir arada sunulmaktadır. Netahsilat e-tahsilat sistemlerinin sahip oldukları bütün özellikler için hemen üst menüde bulunan ürünlerimiz sayfasından işletmenize uygun sekmeyi seçebilirsiniz.

YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ

Yorumunuz 24 saat içerisinde incelenmektedir.


© Copyright 2016 E-tahsilat bir Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. markasıdır.